teisipäev, 6. aprill 2021

Distantsõpe

 Distantsõpe on minu arust toimunud on üsna hästi, enamus ülesannetest on jõukohased ja kättesaadavad ning olen nendega hakkama saanud. Informaatika ülesanded on rasked olnud, aga enamasti olen saanud need tehtud. Erinevate ainetega kulub erinevalt aega, mõnega rohkem, mõnega vähem, aga enamasti rohkem, me jõuaksime koolis asjad kiiremini valmis, sest saame abi küsida. Probleeme on olnud üldiselt vähe, enamasti ajaga, lepime õpteajaga kokku uue aja. Oskan arvutis uusi asju, sest enamus ülesannetest on arvutis. Vahepeal vajan abi, aga küsin seda sõpradelt või vennalt ja olen nii hakkama saanud. Minu jaoks on parimad keskkonnad olnud Messenger ja Zoom suhtlemiseks ning Opiq ülesannete täitmiseks. Ebasobilikke keskkondi pole mina veel kastuanud. Ajaplaneerimine on mul hästi välja tulnud, ning enesedistsipliiniga olen ka hakkama saanud. Õpetajad peaksid õppimist andma vähem, sest kui järjest tuleb rohkem õppimist, kaob õpilastel õppimistahe ära. Ise peaksin rohkem keskenduma õppimisele. Peale õppimise, veedan vaba aega nt trennis käimisega või ise trenni tehes, kuid vaatan ka erinevaid videoid. Kodus olemisega saan hästi hakkama.












Distantsõpe pikeneb vähemalt kaks nädalat. https://melliste.ee/uudised/distantsope-pikeneb-vahemalt-kaks-nadalat

1 kommentaar:

Minu reis Värskasse

  Minu reis Värskasse Värskast Värska on alevik Võru maakonnas, Setomaa valla keskus Värskas toodetakse Värska mineraalvett. Alevikus teguts...